Selasa, 15 Januari 2013

WISH LIST

Orang lain semua dah ada wish list, yg aku ni baru nak terfikir apa wish list aku tahun ni. Ni antara wish list aku, agak-agak boleh dapat ke sebelum 2014? hikhikhik

Guess Wallet/Purse

Aku ni memang pengumpul tegar wallet/purse, tak kisah la jenama apa dari yg mahal ke murah, dari yg ada jenama ke yg cap ahyam..pantang nampak dan bekenan dihati rembat sebijik dua bhahaha dan memandangkan aku MOM TO BE so harus wajib aku buang minat yg membawa kepada pembaziran itu T_T demi bakal anak tercinta. So sebagai solution, aku buat perjanjian dengan en.husband...for the last time aku nak shopping purse yg aku betul2 bekenan dihati, pastu takkan p beli lg melainkan purse tu dah tak boleh nak pakai atau en.husband sndiri belikan aku..nak dijadikan cerita camana aku boleh heart sgt ngan jenama guess ni adalah dari blog kak zie, since there aku google purse guess...dan sungguh mengiurkan (ayat tak boleh blaa) hingga tak tido malam dibuatnya bhahaha..design pun sangat menarik hati...

style! i want this!

note: hopefully, i can get this soon :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan