Isnin, 13 Januari 2014

Adel's Diary : MIRI CANADA HILLS

Bismillah & Assalam! Sebenarnya ini adalah entry berkarat yg mumy kite jeruk eheee tp takpe, akhirnya dapat post jugat setelah kerak2 dan lumut2 kemalasan mumy kite disental bhahaha

so, enjoy my oic n my mumy pic


Hai, nama saya ADEL ZHAFRAN. Masa ni saya berumur 2bulan ++. Mumy masih lagi dalam pantang ehehe tapi dah boleh kuar jalan sebab dah lebih 44hari.

ni mumy ajak saya tengok permandangan Miri, subbahannallah cantik ciptaanNya ;)

me and mumy



ini kisahnya.. saya taktau nak baca T_T sebab belum belajar ABC lg ehehe

yg ni saya tolong pacik2 tu gali minyak teheee ^_^

tarikh2 bila minyak d jumpai. nanti leh la cerita ngan anak cucu adel nnt

saya suka bila babah panggil nak ambik pic, tu yg senyum bermakna tu :P

oh, lupa. namanya THE GRAND OLD LADY, CANADA HILL.
kat dalam tu ada muzium lg, tp babah n mumy malas nak masuk sebab masih dlm proses renovation. 


okeh, sekian untuk kali ni, nnt update lg. 

note: gambar babah xde, sebab babah kite susah sangat nak ajak ambik gambar.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan