Selasa, 28 Ogos 2012

Rasa OHSEM !



Pernah tak korang rasa diri korang sangat ohsem-sampai-rasa-harihari-nak-senyum-lebih-pp??*gile panjang ayat aku*

Aku plak, since aku tau aku preggy kalau boleh nak tiap masa usap perut walhal perut lom besar lg pon (sangat berterima kasih ngan lemak yg telah berjaya ku ternak T_T selama ini kerna berjaya membuatkan aku feel OHSEM-tersangat OHSEM okay!) even my tiny lily baru sebesar biji kacang hijau time tu


Janin berusia 7minggu (ehsan google)
Agaknya gini la rupa janin aku yg dah masuk 7minggu. Perasaan aku bila tengok gambar janin ke baby ke, tetiba rasa macam sayu ada, penuh dgn rasa kasih sayang dan sebagainya yg tak boleh aku nak huraikan. Rasa kagum dengan kebesaranNya, dengan kekuasaanNya, dengan maha PenciptaNya.

Mudahan semuanya berjalan dengan lancar. Aminnnn :)

Syukur Alhamdulillah atas rezeki Mu ini Ya Allah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan